3 mars 11

Skrivet den 2011-03-03, klockan 19:40:10
05.45 ringde klockan i morse, inte okej.. Men det var bara att ta sej upp, in i duschen, sen smink, hårföning, frulle, påklädning..

Sedan var det dags å åka till bussen.. Bussen stod på NUS när vi kom, klev på å började min 5 timmars resa till Luleå.. När jag kom fram så frågade jag efter gatan å sen började jag gå mot kontoret..

Kom lite tidigt så jag stannade utanför en stund.. Men sen gick jag in. Vi satte oss i konferensrummet å pratade lite.. Har varit på nåra stycken nu å jag tycker det är lika svårt varje gång..

Men jag är nöjd med min insats..

Efter de så hade jag 1 timma å roa mej innan bussen gick hem.. Gick runt lite å kikade på stan.. Köpte med mej mat å ha på bussen.. Kom till busstationen å fick vänta ett tag.. Sen kom bussen å en 4 timmars resa hem väntade..

Läste lite, planerade lite å pratade i telefon.. Å sen va jag hemma =)

Nu ska jag ta å läsa in lite från gårdagen, har redovisning i morron..


De blåste lite ute idag.. Va läskigt när vinden tog tag i bussen..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0