12 mars 11

Skrivet den 2011-03-12, klockan 09:28:39
Jag trodde att vi skulle sitta i skolan till halv fem igår, men det blev bara till halv tre.. Erik å jag åkte å handlade till middagen.. Sen kom vi hem pustade lite innan vi började med middagen..

Först så bakade Erik en kladdkaka med polkagris (hans första kladdkaka!), med lite assistans gick de alldeles utmärkt.. Sen stekte Erik köttfärs å jag hackade grönsaker..

Middagen var alltså tacos =)

Efter middagen blev det den goda kladdkakan med glass till =)

Tittade på film, Dumpa honom, å efter den gick vi å la oss eftersom Erik släpa upp mej tidigt idag..

Klockan åtta ringde klockan, men vi kom inte upp förns tjugo i nio.. Ska iväg å kika på bilar idag.. Så jag måste plocka fram mitt intresserade jag ;)

Solen skiner så jag kanske ska passa på å fota idag..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0