1 juni 11

Skrivet den 2011-06-01, klockan 09:25:02
Ojojoj, tiden går fort.. Det känns som om de nyss var mars och jag började med Ex-jobbet, men det var 10 veckor sedan, nu är dagen här då det är dags för redovising.. Känns riktigt bra, om några timmar så är jag inte student längre..

Eller de känns både och.. Skönt att jag efter 16 år i skolan ska få fritid.. När jag kommer hem om dagarna så är jag ledig, likaså på helgerna.. De tråkiga är att nu minska ledigheten för nu ere 7-16 som gäller å jag kan inte gå när jag känner för de..

Ska ta å förbereda mej inför redovisningen.. Sen kommer jag å ha fullt upp idag..

Dagens planer:
¤ Måla naglar
¤ Förbereda redovisning
¤ Lämna nycklar
¤ Hämta gästkort
¤ Lyssna på redovisningar
¤ Redovisa
¤ Lyssna på redovisning
¤ Stan
¤ Hem
¤ Duscha
¤ Fixning
¤ Sittning
¤ Skruva möbler
¤ Packa
¤ Sova

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0