Norge-katastrofen

Skrivet den 2011-07-24, klockan 19:11:20
I fredags när vi väntade på Erik va jag inne på FB, så gatt folk hade skrivit om en bomb i Norge.. Kollade på aftonbladet å läste lite snabbt.. I lördags när jag gick upp var teven på.. Såg massakerna från ön.. Satt å kollade i nån timma å alla strån på kroppen resten sej. Riktigt hemskt att se..

På kvällen läste jag aftonbladet lite till.. Å idag har jag kollat på nyheterna, en bit av minnesgudtjänsten å olika tidningar i Sverige å Norge..

Får rysningar i hela kroppen, tycker det är fruktansvärt det som har hänt, kan nog inte riktigt förstå att det har hänt.. Vart extra jobbigt nu när de hände så pass nära..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0