21 juli 11

Skrivet den 2011-07-21, klockan 15:27:42
Ingen bra natt i natt heller.. Vaknade å så ligger jag vaken, somnar om, vaknar å ligger vaken.. Sen när jag sover som bäst så ringer klockan å jag måste kliva upp =@

Gårdagen:
Åkte ner till Uppsala, testade Gränby Centrum, å jag är så lycklig! De finns massa bra affärer utan att man behöver åka in till stadskärnan!!! Nu mer Gränby =D Sen vart de MeMa, där jag införskaffade mej en ny mobil å lite färg till skrivaren.. Å sen IKEA där de blev en strykbräda.. Sen blev de Citygross å mathandling.. Efter de va jag slut å åkte hem..

När jag kom hem så bakade jag en kladdkaka, å fixade middagen, kycklingsallad =)

Vi åt middag å sen kom SMTS, vi fikade å gick å la oss..

Idag gick jag upp, gav gästerna frulle å sen for de å jag blev ensam.. Diskade, pratade med Ammi <3 å nu håller jag på å bakar bullar.. Råkade äta lite deg så nu har jag ont i magen..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0