Nyårslöften eller ej

Skrivet den 2011-01-13, klockan 13:00:23
I år så skiter jag i de här med nyårslöften..

Jag skulle kunna ha löften som:
1 inga sötsaker
2 äta lite nyttigare
3 träna mer
4 plugga lite hårdare sista terminen
5 bli snällare
6 inte omboka alla blod-tider

Men varför?
1 kommer aldrig sluta med sötsaker, Choklad är min bästa vän!
2 kan inte ta bort pastan å bara äta kött, då kräks jag
3 kommer alltid komma på ursäkter till att jag inte kan träna, plugg, huvudvärk, snorig, mm
4 inför varje kursstart så kommer jag att bestämma mej för att jag ska plugga jämnt hela kursen, men ändå kommer jag sitta å panikplugga sista veckan för att jag inte har tagit tag i det tidigare..
5 de kommer jag aldrig å bli =P
6 tycker fortfarande att det är för läskigt, så jag måste göra det när jag känner mej redo

De e ju bara tråkigt att sitta här om ett år när jag ska utvärdera mina löften att inse att jag inte höll ett ändå.. Bara deprimerande, så därför är de bättre utan..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0