Kväll

Skrivet den 2011-01-10, klockan 22:56:09
När jag gick hem idag så såg jag att det rasade snö från taket från huset jag just skulle passera.. Blev lite rädd, å tänkte först att jag skulle gå över gatan å gå på andra sidan istället.. Men det var jag för lat för, så jag gick tätt intill väggen, eller gick å gick, småsprang, för jag var rädd.. Ville inte få de där klumparna i huvudet..

Men jag överlevde iaf..

På bussen så var det en kille som frågade om jag visste var ICA XXX låg.. Jag med mina braiga beskrivningar försökte förklara för honom.. Haha.. Undra om han hittade?? De tror jag, även fast jag gav en kass förklaring så går de bara inte å missa..


Alldeles strax är det sängen som gäller, ska bara titta klart på filmen, The Break-Up.. Sen ere bums i säng, för jag ska upp kl7, för i morron är det skola igen..

//Angelica

Kom på varför redovisningen gick skit, jag glömde mitt halsband i morse!! Katastrof!

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0