Kallt

Skrivet den 2011-01-20, klockan 11:52:21
Min datyor säger -20 å i köket står de -14. BURR!! Idag blir det nog dunjackan, första gången jag plockar fram den i år, de ska bli sååå skönt.. Slipper jag frysa, dock är jag rädd för att jag kommer å svettas ihjäl, men jag kanske inte måste plocka på mej så mycket annat..

Ska ta å äta lite lunch nu innan skolan, frågan är bara vad jag ska äta? Finns nåra köttbitar i kylen som borde ätas upp, men bara kött? Lite snabbisar kanske?

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0