Ex-jobb

Skrivet den 2011-01-28, klockan 15:29:23
De va nåra som hade Ex-jobbsredovisning idag. Först tänkte jag gå för de kan va bra å veta hur de går till, men sen struntade jag i de, för jag vill inte att nån kommer på min redovisning, så därför uppmuntrar jag inte till det..

Va å pratade med Annika om Ex-jobbet, hon sa att det var som en vanlig kurs, fast man skrev en rapport istället för en tenta. Typ ingen skillnad..

Men jag håller inte riktigt med..
1. den är på 15hp, så en ganska stor kurs
2. slutexamen, här ska jag visa de jag lärt mej under tre år, ej godkänt = ej examen!
3. jag ska få ihop en hyfsat stor å bra rapport
4. jag ska opponera på nån annan
5. JAG SKA REDOVISA MUNTLIGT FÖR DE SOM ÄR INTRESSERAD!!!

Jag är inte så jätteorolig för p1-3, men p4-5. Jag är jättedålig på å opponera, kommer verkligen inte på nåt smart å säga! Men p5 är ändå värst, hatar, hatar, verkligen hatar att redovisa.. Undra om man kan få en specialgrupp? Typ; jag, Annika, min handledare, min opponent å en gäst?? Eller är de typ som å faila hela kursen??

Hade varit bra om man fick göra de två å två, för då hade de varit lättare å redovisa..

Usch, ser verkligen inte framemot de..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0