21 jan 11

Skrivet den 2011-01-21, klockan 09:55:32

Basåret var här igår, de va väldigt trevligt! Vid elva gick alla å jag blev ensam.. Plockade undan lite å sen började jag titta på OC.. Usch, inte bra att jag vänder på dygnet sådär.. Men det är iaf tur att jag ställer klockan på morronen, annars sover jag nog längre..

Skola i eftermiddag å sen även IKSU.. Har fortfarande inte fått nån träningsvärk, skumt, jag trodde jag skule va halvdöd.. Speciellt i armarna, för jag orkade knappt hålla upp dom under BoBa..

//Angelica


Vad tycker du?
Skrivet av: kurdisk muslimsk tjej <3
Den 2011-01-21, klockan 14:43:23

baggeboo :D hihi skönt namn <3 kram <3


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0