18 jan 11

Skrivet den 2011-01-18, klockan 09:49:29

Tog inte lång tid innan jag somnade igår, å jag sov tills klockan ringde, hade den inte ringt hade jag nog kunnat sova 1-2 timmar till.. Men nej, ingen omställning av dygnet..

Funderar på om jag ska till IKSU idag, ska se om jag hittar nåt pass som passar.. Känner att det är dags nu.. Men det blir svårt eftersom det är så mycket eftermiddagspass i skolan å sen vill jag ju hinna träffa Erik innan han åker iväg å jag vill inte träna för sent på kvällen heller..

Har ont i armen idag.. Men jag tror att det är plåstret som gör de, för när jag böjer fram å tillbaka så flyttas ju plåstret, å de gör ont.. De konstiga är att jag på sidan om stickhålet har fått två små blåmärken.. Vet inte hur de kom dit.. Men jag ska nog ta bort plåstret så kanske de inte gör så ont..

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0