10 jan 11

Skrivet den 2011-01-10, klockan 10:02:42
Idag är dagen här, dagen jag har bävat för en längre tid.. Usch! Idag är det redovisning av H3 inför helklass.. Trodde vi skulle sitta i seminariegrupper, men tydligen inte. Så idag ångrar jag mej att jag gjorde H3 själv, för det är alltid lättare att redovisa när man är fler.. Jag vet inte om det är själva redovisningen som kommer å va värst eller om det är den "kritiska vännen". Gillar inte när folk kritiserar mej å speciellt inte inför en massa folk..

Idag är dagen då jag kommer att:
¤ Svimma
¤ Ha världens handsvett å de största lökarna under armarna (extra mycket deo idag kanske?)
¤ Darra så mycket på rösten att jag inte kommer kunna prata normalt
¤ Prata så tyst att ingen kommer höra vad jag säger
¤ Bli knallröd i ansiktet

Med andra ord, jag kommer å dö, eller jag kommer åtminstonne önska de när jag står där framme..

Kan man inte komma på nån annan redovisningsform för oss som verkligen hatar redovisningar..??

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0