TV-serier

Skrivet den 2011-02-21, klockan 09:31:44


1996-2002
Jag hoppade in i serien nånstans i mitten, eftersom jag bara var 8 år när den började sändas.. Men när jag väl hade börjat titta så kunde jag inte sluta.. Fast de va jobbigt å få ihop en serie som gick varje dag med träningar.. Så de va bättre när de tillslut bara sändes en dag i veckan..



2002-2005
Då va den superbra, frågan är om jag skulle tycka de nu. För egentligen är de ingen serie som egentligen passar mej..



1994-2004
Eftersom jag inte är uppvuxen med 5an så kunde jag inte följa denna serie.. Men sen jag flyttade ihop med Erik så har jag börjat titta väldigt mycket på Vänner.. Även fast jag inte sett från början så tror jag att jag snart har sett alla avsnitt eftersom de går i repris hela tiden..



2007 (Sv:2008) -
Egentligen är serien dålig, men jag är beroende, de går bara inte att sluta titta.. Har dock missat massor av avsnitt..


2007-2010
I början var den bra, men sen så spåra den lite, fast jag var ändå tvungen att se.. Hade ju sett från början å då ville jag ju veta hur de skulle sluta..

Skilda Världar - skulle vilja se den från början till slut en gång, bara för att.. De va ju ändå min favoritserie då..
Tusenbröder - skulle vilja se den igen, bara för att se om den verkligen va så bra som jag tyckte då..
Vänner - skulle vilja ha alla säsonger, för Vänner är en serie man kan se 1000 gånger utan att tröttna..
Gossip Girl - skulle vilja ha alla säsonger här med, för jag har missat så mycket att jag ibland inte hänger med, å de e en serie som passar mej..
Andra Avenyn - sämst serie egentligen, men på nåt sätt så var den bra.. Skulle vilja se den från början igen..

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0