Timer

Skrivet den 2011-02-10, klockan 18:46:48
Vi köpte en timer för ett tag sedan för vi ville att elementet skulle starta nåra timmar innan vi vaknade så att det var varmt å skönt när vi gick upp..

Men det har inte gått så bra..

Erik gav sig på den först å då slog den av å på sig lite då och då, men den var inte igång den tiden vi ville..

Igår gav jag mej på den, å de gick inte alls..

Men idag gav jag den ett nytt försök å nu funka den!! Skönt, för jag var såå nära på å gå tillbaka till butiken å klaga, de hade varit lite pinsamt.. =P

Jag vet inte vad som var felet igår, men felet idag när jag försökte första gången var att den hade nollställt sig helt å jag hade glömt ställa in torsdag på klockan så de stod måndag, å timern skulle starta på torsdag.. Men när jag upptäckte de så fixa jag de å då funkade den..

Så nu får jag se om den fortfarande funkar i morron, ska bli spännande å se om de är varmt å skönt när jag kliver upp ;)

Blev kanske lite luddigt, men iaf nu funkar den =)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0