Plugg

Skrivet den 2011-02-12, klockan 12:17:52
Jag är en människa som typ jämt har huvudvärk, de konstiga är att jag typ aldrig har de under mina plugg-nördar-helger..!! Kan inte minnas nångång då jag legat i sängen å sovit istället för att plugga..

Jag har nu suttit å riktigt känt efter om jag inte har lite huvudvärk så jag få lägga mej i sängen å slippa plugget.. Men nej, ingenting.. Inte ens lite..

De är kanske bra, men ändå.. Varför är det så?


Nu ska jag ut å andas lite luft innan jag fortsätter plugga..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0