Måndag

Skrivet den 2011-02-07, klockan 21:53:38
Jiiiiises va segt mitt internet är.. De känns fel att jag har 100Mbit, eller ja okej 50, eftersom vi har routern.. Men ändå, ska man när man kommer in på en sida se hur sidan laddas genom att bilder kommer fram stegvis?! =S


Dagens ellära va inte så pjåkig ;) Rätt intressant faktiskt, inte allt, men en del.. Vi ska ha de i morron med, hoppas de fortfarande är kul =)

Va å hämtade storbilen idag, nu är hon äntligen fixad.. Dock har jag inge hopp, för den har varit hos bildoktorn för tre stora saker sen mitten av september... De e ganska illa..

Sen vart de stressigt, jag fick ta en matlåda eftersom Erik inte hann klart med maten innan jag drog.. Jobbade, gick fint, har lärt mej å ta det lugnare nu, så ja ginte blir klar så tidig..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0