Inför Alla <3 dag

Skrivet den 2011-02-13, klockan 21:00:51
Alla <3 dag i morron..

Jag kommer kanske å låta okärleksfull nu, men jag förstår inte varför vi "firar" den dagen.. Eller jo, för att handeln ska tjäna lite extra...

Jag vill "fira" den mest för att jag köpte en vas för ett bra tag sen, men den har aldrig fått nåra blommor, så de e de jag väntar på..  ;) Dock vill jag inte ha blommor bara då, men de kan va en start för Erik å inse att jag förtjänar en blomma ibland..
Dock tror jag att jag får välnta nåra Allahjärtansdag till innan det kommer att ske..

Själv ska jag fira dagen med
10.30-12 skola
14-15 skola
17-20 jobb

Sen får jag väl klämma in lite tid med Erik..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0