I vår hall...

Skrivet den 2011-02-21, klockan 10:27:22
...finns det:
9 st jackor (A=5, E=4)
9 par skor (A=5, E=4)

Vi är två personer å hade inga gäster igår, men ändå så va de så mycket i hallen..

Men de går inte att hänga bort nåt heller, för de behövs ju..

H/H-jackan - använder jag varje måndag när jag jobbar
Skidjackan - använder jag tre gånger i veckan när jag går till IKSU
Höstjackan - använder jag om det är varmare än -10
Dunjackan - använder jag när det är kallare än -10
Varmjackan - använder jag när de e kallt å jag inte måste va fin

H/H skulle jag kunna hänga undan varje måndag, Skid kan väl få hänga framme, Höst skulle jag kunna plocka bort eftersom de har varit snorkallt den senaste tiden, Dun är den jag använder nu, Varm skulle jag kunna hänga bort mellan gångerna..

Finstövlar - använder jag när jag vill va fin
Finfodradestövlar - använder jag när jag vill va fin å de e lite kallt ute
Fulstövlar - använder jag när de är kallt ute å jag inte behöver bry mej
Promenadskor - använder jag på måndagsjobbet och till IKSU
Jumpaskor - använder jag till vardags då de inte är för kallt

Finstövlarna och finfodradestövlarna skulle jag kunna plocka för de används inte så ofta. De andra tre använder jag ganska så ofta så de behövs framme..


Även fast de ser ut så här så kommer jag inte att plocka undan de onödiga sakerna, för jag kanske ska använda de snart.. Så de kan lika gärna hänga framme ;)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0