Helg

Skrivet den 2011-02-18, klockan 13:59:43
Äntligen över!

Nu ska jag ner på MAXI..

Fredag för två veckor sedan var jag nere å fajtades med alla andra som ville handla till helgen.. Efter de lovade jag mej själv att aldrig handla en fredageftermiddag..

Fredag förra veckan så åkte jag ner på MAXI, när jag kom in så kom jag på vad jag lovade mej själv veckan innan.. Denna gång lovade jag verkligen att inte åka dit en fredag..

Fredag idag vill jag egentligen inte åka dit, men jag måste ha lite saker, å MAXI har de bästa..

Men om jag åker nu så kanske jag slipper den värsta ruschen..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Rebecca & Camilla
Den 2011-02-18, klockan 16:21:30

SV: haha kanske inte :)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0