Ewww

Skrivet den 2011-02-22, klockan 16:05:05
Ringde pappa angående kluckandet i avloppet.. Han sa att de va hyresgästen själv som skulle fixa de om de va i lägenhetens egna rör..

Beskrivningen jag fick lät inte särskilt trevlig, så jag vet ju vad Erik gör ikväll... För jag menar, man ska väl dela på allt i ett förhållande? Å eftersom jag tar hand om äckligheterna i golvbrunnen så får han ta hand om äckligheterna i köket =)

//Angelica

Jag har mina aningar att han kommer protestera å skylla på sin känsliga mage, men han ska inte få komma undan..

Vad tycker du?
Skrivet av: Leia ♥
Den 2011-02-22, klockan 18:15:18

Beror väl på vart man hyr? :P


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0