=(

Skrivet den 2011-02-08, klockan 14:19:57
Nu hände de som inte fick hända.. Min OC-skiva gick sönder så nu saknar jag nåra avsnitt från säs3.. =( Jag gråter inombords!!! Jag som höll på å säkerhetskopiera, å så händer de nu... Har nåra skivor kvar å fixa med, men varje gång jag börjar så hänger sig datorn.. Har fått stänga av datorn 3 gånger på 30 minuter.. Jag tror inte att den mår så bra av att jag stänger av på knappen.. Men vad ska jag göra? Den är ju helt borta..

Ska ta å säkerhetskopiera allt annat nu, ifall datorn får för sig att ge upp..

Men fortfarande, innanför mina ögon är de krokodiltårar!!! Ska testa på Eriks dator sen, men jag tror den är körd.. Så förmodligen kommer jag å gråta mej själv till sömns inatt, å eftersom Erik jobbar så har jag ingen som kan trösta mej då.. Guu, va synd de e om mej =(

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0