22 feb 11

Skrivet den 2011-02-22, klockan 08:03:35
Jag skulle egentligen ha slutat skolan halv fem igår å börjat jobbet klockan fem.. Men skola slutade lite tidigare, å tur va de, för då hann jag hem å slänga i mej lite enrgi innan de var dags att jobba..

Fem över halv fem kom Erik hem med bilen, han hoppade ut å jag hoppade in.. 20 minuter tog det ner på stan!! Skyndade in på kontoret för å hämta en nyckel å sen iväg.. Kom fram precis i tid..

När jag kom hem så hade Erik klippt sej själv, men han nådde inte överallt så jag fick finjustera lite.. Jätterolig överaskning när man kommer hem vid nio å bara vill duscha, äta å sova..


//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0