17 feb 11

Skrivet den 2011-02-17, klockan 07:52:16
Jag var i sängen starx efter 22 igår, helt enligt planen.. Men sen ringde telefonen å vi la inte på förns vid 00, inte enligt planen..

Men jag gick upp klockan 07 ändå, enligt planen.. Fast jag är supertrött.. Men jag kommer nog igång snart, de e bra att jag är trött, för förhoppningsvis är jag det ikväll också å då kanske jag somnar snabbt..

Ska ta å plugga lite nu å sen ska jag möta Jenny på skolan, vi ska "plugga"..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0