Miss

Skrivet den 2011-12-29, klockan 18:49:43
Ibland blir jag så less på mej själv..

I tisdags gick jag in på IKEA för att kolla på rean lite men framförallt för att köpa en stekpanna med höga kanter och lock..
Jag kom ut med bla:
¤ tvättkorg
¤ lådor
¤ ljus
¤ grytvante

men ingen stekpanna...

Jag gick in på MeMa för att kika på Wii och dvd samt köpa färg till skrivaren..
Jag:
¤ la en snabb kik på Wii och dvd
¤ kollade på filmer
¤ köpte filmer

men ingen färg...

Ändå jade jag skrivit lista på det jag skulle ha, men så gick de som de gick...

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0