Tiden går

Skrivet den 2011-08-28, klockan 11:03:49
Ojojoj, nu har de gått lång tid sen sist..

Men jag har varit mellan två datorer.. Virusskyddet på min dator gick ut å jag kände inte för å förlänga de eftersom den va så seg, kändes inte värt de.. Sen tog de tid innan jag skaffa en ny, men nu är den här så nu ska allt vara som vanligt..

Vecka 32
¤ Jobbade
¤ Åkte buss hem efter jobbet
¤ Regnet resulterade i att jag fick massa duschar av bilarna som åkte förbi busshållplatsen
¤ Åkte till norrut
¤ Firade MM
¤ Erik å P var på Status Quo
¤ Jag å M hade filmkväll, men jag somnade

Vecka 33
¤ Jobbade
¤ Lämnade in Passaten
¤ Hämtade Passaten
¤ Erik ramla på jobbet
¤ Ammi kom på besök

Vecka 34
¤ Jobbade
¤ Första helgen hemma på länge

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0