Helgen v 31

Skrivet den 2011-08-08, klockan 20:05:38
Fredag
Klockan ringde å jag sov 2 timmar extra till å från.. Sen var jag tvungen å ta mej upp för å hinna duscha å äta frulle.. Sen gjorde jag mej i ordning och gick på ICA för å köpa bussbiljett.. Tog bussen ner till Uppsala, strosade omkring på stan en stund å när jag var less gick jag till Eriks jobb å hämtade bilen å handlade lite.. När han var klar åkte jag å plocka upp honom å vi for ner till MoP.. Fick grillat =) Pratade å åt gottis =)

Lördag
Gick upp, åkte till moster å kolla in huset, sen hem å frisera Erik å P. Duschade å gjorde oss i ordning för att åka.. Åkte in till stan å åt på en mongolisk restaurang å sen Stockholm cruising.. Hoppade i säng direkt när vi kom hem, var sjukt trött å så skulle vi upp tidigt dan efter..

Söndag
Gick upp, fick besök av våran katt som har levt sitt eget lite i alla år.. Sen packade vi ihop oss å åkte norrut. Mötte upp Macke efter vägen å passade på att handla där.. När vi kom hem så började vi städa å fixa å sen fick vi gäster..
Gick å la oss tidigt eftersom de var dags för jobb..



//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0