4 aug 11

Skrivet den 2011-08-04, klockan 20:46:19

Onsdag
Åkte till Gävle med M å shoppade. På kvällen inveg/invigde(?) nya grillen med massa gomat =) Tog en promenad i området med M.

Torsdag
Städade, plockade å fixade. Pelle kom på besök. Tog en promenad på kvällen med M.

Fredag
Plockade det sista, handlade, sen åkte M. Jag sydde gardiner, packade å väntade på Erik. Erik kom hem, packade in de sista i bilen å sen drog vi upp. Pratade lite innan vi gick å la oss.

Lördag
Vaknade, gick upp, åkte å bada, träffade grannarna, middag, träffade grannarna.

Söndag
Vaknade, gick upp, packade in i bilen, åkte till MM. Erik åkte hem å jag var kvar. Åkte å bada.

Måndag
Åkte en tur å kikade lite granna.

Tisdag
Åkte till Bispgården, för att titta på Döda Fallet å Thailändska paviljongen.. Såg även vart M&M hade stuga när M var liten.

Onsdag
Tog de lugnt, åkte å handlade åt M. Packade väskan.

Torsdag
Gick upp, packade ner lite till. Åt frulle. Packade ner de sista. Hoppade in i bilen. Åkte till bussen. Väntade på bussen (30 min sen). Satte mej på bussen å åkte ner. Erik jobbade över så jag fick gå till hans jobb. Var slut när jag kom fram.

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0