Bilder 2004

Skrivet den 2011-04-17, klockan 16:01:00


Var ute i skärgården med pappa å lillebror


Gjorde ett arbete i skolan om svensk damfotboll, kontaktade fotbollsförbundet å frågade om jag fick träffa dom. Mina kompisar sa att de va omöjligt å att jag kunde sluta drömma, sen se, man ska drömma, för ibland slår drömmarna faktiskt in.. =)


Balen i nian. Lina hade sminkat mej å mormor hade fixat mitt hår.


Efter skolavslutningen i nian så åkte jag till Frankrike med Åsas familj.

  
Arbetsledarerollen började redan här, vi renoverade hos M&M. Jag tror att jag fick agera målare också, för de va nog jag som målade i skåpen.


Höstlov hos M&M, jätteroligt.


   
Foxy, Michelle, Lillen å Jissa <3


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0