Massage + pedikyr

Skrivet den 2011-04-12, klockan 19:04:15
Hade jätteont i ryggen när jag vaknade i morse. Tror att de beror på den tunna madrassen som jag sov på hos MoP.. Nästa gång tar vi bilen ner å då tar vi med oss vår egen madrass, mycket bättre så..

Har ont i ryggen lite då å då, mest tror jag att de beror på att jag sitter dåligt när jag pluggar å tänker inte så mycket på ryggen när jag jobbar..

Kikade på IKSUs hemsida å såg lite intressanta saker.
Som;
¤ Helkroppspeeling och spamassage
¤ Aromabad + spamassage
¤ Topp till tå-kur
¤ Aroma massage
¤ Hot Stone massage

Bild från IKSU

En annan sak som jag skulle vilja testa är fiskpedikyr..
Mina fötter skulle nog behöva de.. Dock tror jag att det kittlas väldigt mycket, men man kanske står ut..

Sa till mamma att jag önskade de i examenspresent, för det är inget som jag skulle gå å unna mej själv.. Eller jag kanske borde.. Får jag de inte så ger jag de till mej själv i Examenspresent =)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0