Lärdom

Skrivet den 2011-04-06, klockan 20:49:12
Förra veckan så blev vårat golv snorhalt, jag halkade till flera gånger å höll på å slå ihjäl mej! Även fast jag visste om de så glömde jag bort de.. Så tillslut så ställte jag ett element i för, för att få en liten varning om att de e halt.. Å de funkade, var extra försiktig då..

Sen skurade jag golvet å de ville inte riktigt ge med sej, men sen tog jag Yes å då försvann de..

I helgen när jag å Sandra höll på å fixade håret så pratade vi om värmeskydd.. Jag har spary å hon hade "klet", hon sa att "kletet" tog slut fortare men var bättre för de kom bara i håret.. Sprayen höll längre, men gjorde det halt på golven..

Då klickade de, de va därför de va snorhalt på vårt golv, för jag hade ju sprayat under veckan.. Så nu står jag på mattan å sprayar å hoppas att de inte flyger alltför mycket..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0