3 april 11

Skrivet den 2011-04-03, klockan 18:42:48
Åt frulle tillsammans å sen packade sällskapet ihop sig å for söder ut.. Det har vare en lugn å trevlig helg, inte gjort så mycket iofs, men tiden gick fort ändå! Så vi måste ju ha haft roligt iaf =)

Efter att de hade åkt så tog vi de lugnt på soffan å sen for vi på en shoppingrunda, jag hade velat åka ut å fota, men jag va så hungrig så jag orkade inte.. Så de blev hem å fixa middag istället..

Nu har vi städat upp, plockat bort madrassen, Erik har dammsugit å jag har diskat..

Nu skiner solen ska kanske åka ut å fota lite, vill få slut på batteriet, de håller alldeles för bra.. =P

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0