26 april 11

Skrivet den 2011-04-26, klockan 13:33:55
Erik väckte mej kvart i sju i morse å de va tungt så jag sov till sju då klockan ringde.. Va inte mycket piggare då, men jag va tvungen, kan inte ligga i sängen hela dan.

Va på posten idag, köpte frimärken till inbjudningarna.. Har slitit mycket med korten, hoppas att de syns! Sen har det varit tufft å bestämma vart jag ska dra gränsen.. Men nu har jag bestämt mej, å de beslutet jag har tagit känns som det bästa.. Hoppas att jag inte har glömt någon viktig nu.. =P

Annars händer de inte så mycket idag, tänkte träna på FM, men såg att jag hade tvättid, så jag sköt upp de, ska ta de nu på EM..

Försöker å plugga också, men de går inte så bra, har ingen motivation.. Borde kanske prata med min U-hand, för jag sitter lite fast..

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0