16 april 11

Skrivet den 2011-04-16, klockan 12:04:18
Va på BB igår, men jag hann inte med avslappningen för jag va tvungen å rusa hem.. Kom hem väckte Erik, duschade, försökte hålla kvar Erik inomhus..

Sen ringde det på dörren, smart som jag var så hade jag inga byxor på mej, det för att Erik skulle va tvungen å öppna dörren ;)

Där utanför stod; syster + pojkvän, bror, mamma å pappa till Erik. Erik blev väldigt överraskad. De kom in å fikade, sen bokade vi bord till middag.

For ner på stan, Erik visste inte vart vi skulle, åkte å parkerade å sen gick vi på Allstar. Supergod mat! Sen kom sista överraskningen, Jeff Dunham på Arenan!

Jättebra show, Erik å Björn kikna av skratt... ;)


Fick inte ta några bilder, men jag råkade ta en innan jag såg förbudsskylten..

Jag har vetat om det i två månader å de har varit jobbigt å vara tyst, särskilt den senaste veckan, för Erik har varit jättearg för att han inte fått veta något..
Note to myself: Inge fler överraskningsgrejer åt Erik! (iaf inte om han vet att något kommer å hända)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0