Varför kan jag inte bara va nöjd?

Skrivet den 2010-09-25, klockan 22:37:08
Vi fick tillbaka Byggprod.tentan i veckan blev jag superglad för jag fick en 5a å "slog" flera av stjärnorna i klassen..

Jag fick 56/60 å sista uppgiften som jag inte ens hade kikat på innan tentan fick jag 15/15 på.. Är inte det bra?!?

Jo, fast det hade känts bättre om typ inte halva klassen hade fått en femma.. Kände mej inte så speciell nu, utan bara medelmåtta.. Å de e trist..

Varför kan jag inte bara va nöjd med det jag fick? De e typ bästa poängen på bygg..

Men iaf, eftersom jag fick en 5a på tentan så måste jag få en 5a på projektarbetet för att få en 5a i kursen.. Om jag inte får en 5a på proj.arb. så kommer det å bli tungt.. Hoppas att mina gruppmedlemmar strävar åt samma håll, annars blir det svårt..

Usch, gillar inte den här pressen på mej själv..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0