Film-val

Skrivet den 2010-09-11, klockan 19:55:28
Har lite beslutsångest.. Finns mycket jag vill se ikväll, men allt börjar 21.00.. Vilka i-landsproblem jag har =P

Svt 2 visar "United 93" - ville se den när den gick på bio, men det blev aldrig av.. Tror den kan va bra, men väldigt jobbig.. =(

TV 3 visar "Legally blonde" - min favorit! Bara älskar Elle! Hon är anledningen till att jag bor i Umeå idag ;)

TV 4 visar "Hemma bäst" - har aldrig sett, men den kan inte va dålig då Matthew McConaughey är med ;)

Kanal 5 visar "Nu eller aldrig" - kommer knappt ihåg den, men jag minns att den var härlig =)

Jag tror att det får blir "Hemma bäst", för jag har aldrig sett den, har iofs inte sett "United 93" heller, men jag klarar inte av sorgsna filmer just nu..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0