9/11

Skrivet den 2010-09-11, klockan 21:04:44
9 år har det gått, men jag minns det fortfarande som det igår å de e jag nog inte ensam om..

Det var på hösten i sjuan, vi hade haft tipspromenad i skolan, minns vart vi gick å även en fråga.. När vi kom tillbaka från tipspromenaden så fick vi gå hem. Jag åkte skolbussen hem som vanligt. Kom hem å gick upp på mitt rum.

Vid fyratiden kommer P inrusandes å ropar att M ska sätta på teven.. Jag kom ner från rummet å satte mej i soffan.. Sen satt vi där hela eftermiddagen å kvällen å tittade på det om å om igen..

Det var riktigt hemskt å se, tycker fortfarande att det är jobbigt å titta på bilder från det..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0