6 sep 10

Skrivet den 2010-09-05, klockan 19:29:12
Skolan rullar på, mycket att göra.. Trodde jag skulle få lite ledig tid, men där har jag nu bokat in skolarbete.. Än så länge går det bra, för det är grupparbete så man kan hjälpas åt å dra lasset =)

Tenta om en vecka så det är dags å börja plugga, skönt med en så pass tidig tenta, när jag fortfarande har lite hopp på skolan.. Dock undrar jag vad jag egentligen har lärt mej.. =P

Vi har haft en "mys- å lyxhelg" här hemma..
I fredags så var vi ute å shoppade lite å sen handlade vi hem go mat å laga tillsammans =)
I lördags blev det en lång sovmorron å en mysig promenad längs älven.. Kvällen avslutade vi med middag på Allstars å bio, Grown Ups.. =)
Idag hare inte vare nå direkt lyx, vi ställde klocka för att inte vrida på dygnet å så har vi städat.. Men sånt måste göras också..

I morron är det en ny vecka å den börjar med träning kl06.00!! =O Men dte är skönt att göra bort träningen på morronen, så slipper man ha de hängandes över sig sen..

Bjussar på lite bilder

Fotar typ allt jag ser med min nya kamera ;)


Från gårdagens promenad


Från gårdagens middag

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0