Söndag

Skrivet den 2010-10-17, klockan 20:13:10
Den här dan har vare så himla lång..

Vi lämnade Angelica på NUS å sen gjorde vi Ersboda. Jag köpte en joggingdress, ska se om de blir lättre med promjoggen.. Mjukiskläder är så tungt å de blåser rakt igenom, jag hoppas att den här dressen står emot lite iaf.. Till våren blir det nog nya joggingskor, för mina börjar ta slut nu, men de får hålla året ut..

Sen har jag fotat och nästan gjort klart fotouppgiften, ska finjustera den i morron.

Återstår bara att sova nu, har lektion i morron, så jag ska sova tidigt så jag får många timmars sömn, så jag slipper somna på föreläsningen..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0