Senaste från Umeå

Skrivet den 2010-10-31, klockan 01:06:37
Fredag
¤ Hämtade nycklar
¤ Gick på stan, är fortfarande på jakt efter en halsduk, men jag hittar ingen..
¤ Åkte hem
¤ Erik vaknade till liv
¤ Vi for på Dina å MAXI
¤ Åt middag
¤ Erik for å jobba å jag hade kvällen för mej själv
¤ Tänkte gå å lägga mej tidigt, men det blev lite senare

Lördag
¤ Vaknade
¤ Åt frulle
¤ For å jobba
¤ Fynda två sällskapsspel
¤ Åkte hem
¤ Erik vaknade till liv
¤ Tvättade
¤ For på Stadium å Intersport
¤ Hem
¤ Lagade mat
¤ Titta på film, Millenium 2 å 3

Lite bilder

Min snögubbe =)


Minns inte varför jag blev sur, men Erik gjorde väl nåt ;)

Vad tycker du?
Skrivet av: diana
Den 2010-10-31, klockan 17:10:02

fin blogg :)

Skrivet av: LadyUmbrella
Den 2010-11-02, klockan 09:40:02

allt bra idag? :)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0