PS

Skrivet den 2010-10-12, klockan 21:36:52
Satt å lekte med Photoshop idag, sjukt kul, men jag är så sjukt dålig! Skulle vilja ha de hemma, synd att de kostar så mycket.. =S Jag får köra med Picasa. Men jag funderade på om jag skulle ladda ner GIMP å Photoscape, kan va kul å fixa lite bilder..

Dags å sova nu, studiebesök i morron =)

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: sandie
Den 2010-10-12, klockan 23:26:20

Kul att du tittade in! :) Jag körde vatten gympa för något år sen som rehab för knät efter en titthåls op. Så det vet jag funkar och är väldigt jobbigt. Men simningen är faktiskt ganska kul nu så det kommer nog gå bra. Stor skillnad från hur de kändes när man gick i skolan och blev tvingad att simma. haha :D Hur är allt med dig annars? Det var så länge sen nu vi sågs.. Jag och daniel måste verkligen få tummen ur du vet vad och komma upp till er. Har ju fler o fler vänner där uppe nu så.. Det är väl dags ! :) kram!

Skrivet av: sandie
Den 2010-10-13, klockan 16:21:13

Ja, får försöka ta det innan jul då :)

Skrivet av: sandie
Den 2010-10-13, klockan 16:23:13

annars är det bra.. jag gör inte så mycket.. söker jobb och försöker lära känna lite folk här i kring. Är ju mest med Daniel annars när han inte är i skolan. Går sakta men säkert framåt nu faktiskt. Känns bra. Hur mkt är de kvar i skolan nu då?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0