Krämen

Skrivet den 2010-10-07, klockan 20:20:04
I flera veckor har jag tänkt, jag måste smörja in mina händer, för de e snustorra. Men jag har hela tiden glömt bort det..

Idag tog jag tag i saken, problemet är bara att jag har tappat bort min braiga handkräm.. Jag letade i badrummet å i neccesären, men den finns inte där.. Så jag fick ta en annan, inte lika bra.. Måste leta igen efter den braiga..

Jag ska ta å börja smörja in mina händer varje kväll, de kan behöva de för de e väldigt omysiga..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0