Dålig kondis

Skrivet den 2010-10-06, klockan 17:00:35
Det blev promjogg, vart så himla sugen för de va så sjukt länge sen.. De pinsamma är att jag bara kan springa 10 meter sen håller jag på å dö av utmattning! =O Riktigt illa..

När jag gick i nian å sprang Cooper, 2km, så blev jag sjukt nöjd över mej själv som klarade det på 8.30 eller var det 9.30, skitsamma, 30 sek från MVG var det iaf.. När jag lite senare sprang 5km (för att få MVG) så gjorde jag det på 25-30 min eller nåt..

Å jag sprang hela tiden, eller ja på 5km så stannade jag efter halva för jag var så slut så jag kunde spy, men min lärare tvingade mej å fortsätta..

Å nu orkar jag inte ens 10 meter!!! Det är en sträcka på 2km nu som jag skulle vilja springa hela, för jag går ju de andra 3km.. Det borde va ganska så lätt å fixa.. Jag undrar bara hur jag ska få motivationen? Då va ju motivationen ett MVG, de kan jag inte locka med nu.. Måste hitta nåt annat belöningssystem.

Jag kanske ska sätta upp delmål för mej själv.. Ska fundera på de.. För jag vill verkligen öva upp min kondis, för den suger för tillfället..

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0