24 okt 10

Skrivet den 2010-10-24, klockan 11:42:20
Blev stan igår med, vill ha en halsduk till nya jackan, men jag hittar ingen som jag verkligen vill ha. Skulle vilja ha en knallrosa, men det finns typ bara mörklila. Å jag vet inte, marinblå jacka å mörklila halsduk, bra combo?? Så jakten går vidare =)

Sen åkte vi till MAXI för å handla middag å sen vart de bråttom hem för de va nån som skulle komma å titta på bilen så vi va tvugna å fixa ordning den lite.

Sen blev det bara en myslördag med go mat å gottis =)

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Angelica
Den 2010-10-25, klockan 16:34:22

Har du kollat carlings? Jag har för mig att det fanns en knallrosa där, men är inte helt säker.. =)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0