23 okt 10

Skrivet den 2010-10-23, klockan 12:17:56

De blev en kort dag i skolan igår, vi hade bara avslutning på mätningsveckan.. Tur de för mer orkade jag inte, var sjukt trött.. Sitta på föreläsningar är verkligen inte min grej, de e som ett sömnmedel.. Tappar lätt koncentrationen, speciellt när jag inte måste sitta å anteckna..

Efter skolan drog jag hem å knappa lite på datorn å sen vakna Erik till liv. Han åt frulle å jag åt lunch. Sen drog vi ner på stan.

Köpte:
Ringklocka - för jag upptäckte att plingflärpen på min var borta.. Å man måste ha en plingklocka här för folk flyttar inte på sej annars..

Underställ - kan va bra å ha två

Jacka - har letat ett tag nu, men jag har inte hittat nån jag vill ha, men igår fann jag den. Jättenöjd faktiskt =)

Måste ut å fota nu, glädje, vad fotar man då?

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0