14 okt 10

Skrivet den 2010-10-14, klockan 11:29:39
Har tjatat på Jenny ett tag nu att vi skulle ta en promjogg nu på morronen, hon har varit lite motståndare till de, men sen lyckades jag få med henne..

Jag vaknade i morse av att Erik skicka ett sms: "ja se de snöar", så jag hoppade upp ur sängen å sprang fram till fönstret, men jag såg inge snö =(

Klädde på mej promjogg-kläder å gick ut, då såg jag att de snöade, inte så mkt, men lagom.. När jag kom till Jenny var det fortfarande lagom. Men när vi gick från Jenny så va flingorna sjukt stora!!

De va ingen mysig prommenad, frös som bara den å va sjukt blöt. Sprang hem den sista biten för jag längtade så till duschen.. Men jag var tvungen å duscha kallt för varmvattnet sved så fruktansvärt..

Å nu sitter jag å typ fryser ihjäl, ska klä på mej nå varmt idag så jag slipper frysa i skolan..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0