Stockholm 2-8 nov 10

Skrivet den 2010-11-09, klockan 15:00:20
Veckan har gått sjukt fort!! Ska försöka å minnas tillbaka så mycket som möjligt

Tisdag
¤ Erik kom hem
¤ Vi lämna Stor-En hos bildoktorn
¤ Åkte till flyget
¤ Checkade in väskan på 16 kilo
¤ Sa hejdå
¤ Köade länge för spärren
¤ Det pep om mej
¤ Fick ta av mej skorna och gå igenom igen
¤ Pipfri
¤ Satte mej på flyget - ytterkant, tråkigt, jag vill ju se ut
¤ Lyfte
¤ Fick mat - super äcklig!! Innehöll sellerimos
¤ Landade
¤ Hämtade ut väskan
¤ Macke kom å hämtade mej
¤ For "hem"
¤ Stannade uppe ett tag å pratade

Onsdag
¤ Klev upp
¤ Pluggade
De va inte mer intressant än så

Torsdag
¤ Klev upp
¤ Pluggade
¤ Åkte in till stan
¤ Gick runt
¤ Åt middag med Emma å Åsa på Hard Rock Café
¤ Åkte "hem"
¤ Blev lurad av busschaffisen - han sa att de gick en anslutningsbuss, men de gjorde inte alls.. Pappa kom som min räddare =)

Fredag
¤ Klev upp
¤ Pluggade
¤ Åkte till Stinsen
¤ "Hem"
¤ Åkte å handlade
¤ "Hälsade på" farmor&farfar, gammelmormor&gammelmorfar och bonusgammelmorfar - har inte gjort det sen 06. Låter kanske knäppt, men jag gillar det, där är mysigt =)
¤ Satte mej på tunnelbanan med Ammi =)
¤ Åkte hem till Ammi å hade mys-kväll
¤ Såg en film som sög!
¤ Somnade
¤ Vaknade
¤ Somnade
¤ Vaknade
¤ Somnade
... - inte bra å bo nära tunnelbanan, typ varje gång den kom vaknade jag till.. =P

Lördag
¤ Vaknade
¤ Klev upp
¤ Åkte "hem"
¤ Åt frulle
¤ Träffade Sara ;)
¤ Duschade
¤ Bakade
¤ Letade upp finkläder
¤ Moster å Tomas kom på middag

Söndag
¤ Vaknade av att "Elefanterna" i rummet brevid började rör på sig
¤ Klev upp
¤ Pluggade
¤ Promenerade
¤ Åkte å köpte fiskar
¤ Värme firrarna innanför jackan =P
¤ Firade Robin
¤ Åkte "hem"
¤ Åt middag

Måndag
¤ Klev upp
¤ Pluggade
¤ Packade
¤ Promenerade
¤ Åt middag
¤ Åkte till Flyget
¤ Checkade in väskan på 16,9 kilo - la dit en till bok,
¤ Klev på flyget
¤ Lyfte
¤ Fick fika
¤ Landade
¤ Erik kom å hämtade mej
¤ Hämtade ut väskan
¤ For på MAXI
¤ Hem
¤ Sov

Oj, det blev en del.. =P Man hinner med ganska så mkt på 6 dagar, men jag hade kunnat varit där längre.. Får bli en annan gång..

Ska försöka å komma upp med lite bilder sen, men jag lovar inget.. Har typ inga heller.. =P

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Ammi
Den 2010-11-10, klockan 15:52:42

hahah sov du verkligen SÅ dåligt?? Jag sov som en stock och hör nog aldrig tunnelbanan haha :D

Skrivet av: Angelica
Den 2010-11-10, klockan 22:00:47

Haha, jo, typ.. =P Du e ju van.. Tänk på att jag bor i Norrland, vi har inte så mkt oljud.. =P


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0