Julfest

Skrivet den 2010-11-28, klockan 12:00:00
Igår var det julfest på Eriks jobb.. De va på Hotell Vännäs i Vännäs.. Började med lite glögg å mingel, jag fuskade å drack glögg igår, men det va ju typ 1a advent.. Sen var det buffé.. De va väldigt mycket olika saker, men min tallrik blir aldrig riktigt full..

Min tallrik innehåller bara: potatis, köttisar, ägg, prinskorv, röbetssallad, äppelmos...

Men det går det också, mycket gott var det iaf..

Sen ställde jag in mej på efterrätten.. Massa godis fyllde upp min tallrik ;)

Vid 22 åkte vi hem, fick ett lass med oss som vi dumpade på stan.. Kom hem å så rakt ner i sängen..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0