23 nov 10

Skrivet den 2010-11-23, klockan 17:48:51
Vaknade i natt/morse av att jag rullade på Eriks dator.. Försökte väcka honom å få bort datorn från sängen, men han var så yr så de gick inte.. Så jag slet ur sladden å la den nedanför mej, sen tog jag bort lurarna från huvudet på han.. Å så somnade jag om..

Sen vaknade jag när klockan ringde, astrött, men de va bara å kliva upp.. Åt frulle, tog fram kläder å sen gick jag å la mej igen.. ;) Klockan ringde igen å jag klev upp å klädde på mej å sen gick jag till Tomtebohuset.. Väldigt mysigt faktiskt, men jag skulle aldrig kunna bo där..

Hem, pluggade, lagade lunch å skjussade tjejorna till prao:n, hem, prata med Erik, plugga, diskade, lagade middag, åt middag.. Å nu sitter jag här..

Ska plugga lite till å sen ska jag på BoBa.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0