22 nov 10

Skrivet den 2010-11-22, klockan 21:22:29
Datumet känns bekant, jag känner nån som fyller år idag, men jag kommer inte riktigt på vem.. Jag har mina aningar.. Hoppas att de e den jag tror, för då göre inge om jag glömmer gratta ;)

Föreläsning idag, föreläsaren är ju helknäpp.. De jag hör är; "vi har förstört vår jord, vi är dumma i huvudet, vi kan inte rädda den.."

Lärde mej iofs varför Zebran har ränder, onödigt, men det va de som fastna.. I morron äre studiebesök på Tomtebohuset, ska bli intressant..

Tjejorna diskade medan jag å Erik fixade middagen.. Sedan visade vi dom vars bussen gick ifrån.. Så nu hittar de nog.. Hoppas inte att de går vilse.. Speciellt inte i vårt område, för då e är dom verkligen LOST! Superlätt å gå vilse här..

Nej, nu ska jag nog ta å diska upp de sista, så de e rent i morron när jag kliver upp..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0