Udda tanke

Skrivet den 2010-05-26, klockan 19:24:24

Jag skrev ner mitt namn lite tidigare;

A N G E L I C A

å tyckte att det såg konstigt ut, var 100% säker att jag hade stavat det fel!! Vart felet satt visste jag inte riktigt, men det kändes bara inte bra..

Seriöst, jag har skivit mitt namn i typ 20 år å aldrig funderat över att det ser konstigt ut, inte förns idag.. Tycker fortfarande inte att det stämmer, men det är väl så det ska stå, det är ju så jag har skrivit i alla år, så varför ska jag ändra på mej nu..

Jag är fan sjuk i huvudet!! Hur fick jag ens den här tanken?!?

//Angelica


Vad tycker du?
Skrivet av: JESSICA JÖNSSON'
Den 2010-05-26, klockan 20:23:47

ja det blir så ;p

Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-05-26, klockan 21:40:07

men träningsvärk är ju bra ;)



vad har du tränat för något?

Skrivet av: Anonym
Den 2010-05-27, klockan 11:48:43

Haha jag heter också angelica och har många gånger tyckt att det ser bra kontigt ut Men om man tänker efter, studerar man ett ord tillräckligt länge ser alla ord bra kontiga ut.

Skrivet av: Angelica
Den 2010-05-27, klockan 16:38:10

Haha, jag har faktiskt också tyckt så några gånger, typ som att man har glömt en bokstav eller något.. =S =P


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0